Frissítsd fel stílusod – nézd meg az újdonságokat! TÉLI AKCIÓ: -30%-tól -60%-ig 25% kedvezmény MINDEN második termékre a LELOSI25 kóddal.

REKLAMÁCIÓ ÉS CSERE

Igyekszünk mindig a legjobb termékeket küldeni, de sajnos azzal is tisztában vagyunk, hogy néha vissza kell küldeni a megrendelését vagy reklamációt kell benyújtania. Ha nem elégedett a termékkel, a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti.

Ha a terméket egy másikra szeretné cserélni, a vásárlástól számított 30 napon belül megteheti, de 3000 ft-os postaköltséget kell fizetnie (1500 ft. a termékek visszaküldése a GLS szolgáltatással, és 1500 ft. az új szállítás). A szállítási díjat kézbesítéskor kell fizetnie, amikor átveszi az új csomagot a csere termékekkel.

Ha vissza szeretné küldeni a termékeket, kérhet visszatérítést. A GLS szolgálattal történő visszaküldés 1500 ft., ami a visszatérítés összegéből kerül levonásra. A sérült és hibás termékek vosszaküldése és cseréje ingyenes.

Bármely visszaküldési űrlap kitöltésénél lehetősége van arra, hogy létrehozzon egy címkét a GLS visszaküldéshez. Az űrlapon meg kell adnia a címét és az elérhetőségeit, ezután létrejön egy címke a szállítási címünkkel. Ezt a címkét kinyomtathatja, majd helyezze rá a visszaküldeni kívánt borítékra vagy csomagra, és leadhatja az ön által kiválasztott csomagküldő ponton. Miután megkaptuk a csomagot és átnéztük a tartalmát, a kérelmét 14 napon belül feldolgozzuk.

Miután megkaptuk a visszaküldött termékeket, ellenőrizzük, hogy a kért termék van e készleten. Ha a cserére kért termék már nincs raktáron, a csere lebonyolítása helyett automatikusan visszatérítjük a vásárlás összegét.

Ha a termékeit nem a GLS szolgáltatás igénybevételével szeretné visszaküldeni, akkor saját költségen is megteheti, de meg kell adnia nekünk a csomagja nyomkövetési számát. Csak akkor tudjuk teljesíteni a kérését, ha nyomon tudjuk követni a visszaküldött csomagot és visszaigazolni a címünkre érkezését. Kérjük, írjon e-mailt az info@lelosi.hu címre, és mi megadjuk a címünket.

A visszaküldeni kívánt terméket az eredeti állapotában kell hagyni: új állapotban, tisztán, cimkével ellátva, eredeti Lelosi csomagolásban, mosatlanul és használatlanul. Fenntartjuk a jogot, hogy elutasítsuk a kérelmét, ha a termék nem felel meg az előbb említett feltételeknek. Ezen feltételek nem érvényesek, ha kártérítési igénykény küld vissza egy régebbi terméket.

Ha segítségre van szüksége, írjon egy e-mailt az info@lelosi.hu címre, és mi minent megteszünk, hogy megoldást találjunk a problémákra.

Amennyiben segítségre van szükséged, írj nekünk az info@lelosi.hu e-mail címre és segítünk a legjobb megoldást megtalálni számodra.

Miben segíthetünk?